Вікторія Андріївна керівник гуртка з досвідом, яка мотивує дитину до творчої праці, спонукає вихованців до запису відеокліпів, ретельно обирає репертуар. Педагог постійно залучає своїх вихованців до участі у народознавчих проектах, концертах і конкурсах, до культурно-масових заходів. Вихованці гуртка мають дипломи за участь у Всеукраїнському фестивалі мистецтв «Військові обереги від Святого Миколая». Юні вокалісти гуртка брали участь у Всеукраїнському пісенному батлі «Співаю чисто!» і увійшли у сотню призерів. Вихованці Вікторії Андріївни отримали Гран -Прі Міжнародного конкурсу «Кубок Весни».
Вікторія Андріївна є лауреатом обласного рівня Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості» в номінації «Керівник гуртка».
Навчити танцювальних рухів та їх поєднанню, розвинути музикальність,ритмічність, познайомити з різними танцювальними стилями допомагаєвихованцям керівник хореографічного гуртка Похиленко Єгор Сергійович. Це саме той педагог, хто захоплює вихованців танцями і прищеплює любов допрекрасного. Єгор Сергійович допомагає дітям і підліткам сформувати початкові рухові навички і в подальшому свідомо обрати напрямок хореографічного навчання. Щоб зробити навчання у гуртку цікавим та доступним для дітей керівник гуртка використовує ігрові сюжети для вивчення рухів. Демонстрація емоцій через рухи та міміку, синхронізація рухів з музикою сприяють психологічному розвантаженню дітей та їх музично-ритмічному розвитку. Танці зміцнюють також і фізичній стан дітей, тому що поєднуються з розминками, спортивними вправами, рухливими іграми.
Своїм творчим кредо Валентина Яківна вважає виховання у дітей поваги до традицій ткацтва як національної спадщини та культури. Вихованці гуртка беруть участь у багатьох творчих конкурсах і отримують перемоги на найвищому рівні. У Всеукраїнських конкурсах «Український сувенір» та «Новорічна композиція» талановиті гуртківці отримали І місця на міському і обласному етапах, переможці неодноразово відзначені грамотами Кіровоградської ОДА, Міністерства освіти України. Серед них дипломанти і лауреати республіканського етапу Всеукраїнської виставки-конкурси декоративного мистецтва «Знай і люби свій край», низки міжнародних конкурсів. Вихованці гуртка створюють сувеніри, обереги, які керівник гуртка спрямовує в волонтерські центри.
Добровольська В.Я. залучає дітей до досліджень старовинних орнаментів у ткацтві. Її власні ткані вироби номіновані на звання «Кращий твір року». Валентина Яківна має звання «Народний майстер України».
Світлана Анатоліївна прагне розкрити творчий потенціал кожної дитини. Вона має широке коло творчих інтересів. На заняттях гуртка керівник застосовує сучасні техніки живопису, знайомить дітей з паперопластикою, орігамі, аплікацією, використовує прийоми ручної праці з бісером, пластиліном, солоним тістом.
Вихованці Тарасенко С.А. щороку беруть участь у міських і обласних етапах Всеукраїнських конкурсів «Новорічна композиція», «Український сувенір», «Знай і люби свій край», «Молодіжна палітра». Діти малюють для конкурсів «Моє рідне місто», «Щаслива дитина – квітуча Україна», які експонуються у галереї «Єлисаветград».
Світлана Анатоліївна створила умови для патріотичного виховання. Керівник гуртка веде просвітницьку роботу, знайомить вихованців з кращими зразками національної мистецької школи живопису, з основами обробки природних матеріалів, заохочує дітей до самостійної творчої праці.
Світлана Анатоліївна здобула І місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості» в номінації «Керівник гуртка».
Сергій Олександрович виховує у дітей стійку мотивацію до збереження свого здоров’я, фізичного розвитку через гру у волейбол, формує рухові навички підлітків. Педагог пропагує заняття спортом, виявляє і розвиває юних спортсменів, спонукає їх до самовдосконалення. Його вихованці виступають на міських змаганнях серед школярів, проводять регулярні спортивні змагання з батьками та педагогами. Сергій Олександрович – засновник і організаторпатріотичних флешмобів, спортивних тижнів, онлайн чату з чемпіонами в рамках Європейського тижня спорту. Педагог оцінює фізичну активність вихованців при формуванні групи, допомагає дитині визначити власний прогрес.
Власним прикладом Сергій Олександрович демонструє активний та здоровий спосіб життя.
Справжнє сучасне лідерство – це реалізація потенційних можливостей для країни в цілому і кожного громадянина окремо. Керівник гуртка Катерина Миколаївна опікуєтьсястворенням умов для розвитку лідера. У гуртку активні вихованці оволодівають інструментарієм впливу на суспільну думку. Для розкриття громадянської позиції свідомого громадянина потрібне виховання лідерських якостей. Давати можливість помилятися у переконаннях, але брати на себе відповідальність, щоб реалізовувати найсміливіші плани – це намагається прищепити Катерина Миколаївна своїм вихованцям. Діяльність гуртка спрямована на розвиток лідерських якостей у вихованців та формування у них активної громадянської позиції через участь у роботі молодіжних громадських організацій та шкільного самоврядування.
Ірина Миколаївна – педагог із досвідом, яка усім своїм вихованцям, незалежно від їх стартових здібностей, допоможе розвинути пам’ять, увагу, уяву та мовні навички. Вихованці 6-7 років найбільш сприйнятливі для вивчення іноземних мов та мовленнєвого розвитку, отже педагог не тільки навчить вихованців основам англійської мови, а і познайомить їх зі словами та фразами через ігри, пісні та вірші. Діти освоюють часто вживані вирази англійської мови і через мову відкривають нові і цікаві подробиці іншомовного середовища. Навчання англійській мові з молодшого віку через невимушені гурткові заняття сприяє розвитку самостійності у дітей і створює основу для подальшого вивчення мови.
Інна Юріївна навчання у гуртку будує на використанні ігрового підходу, адже ігри, англійські пісні та лічилки полегшують молодшим вихованцям запам’ятовування нового матеріалу. Перші слова іноземної мови стосуються знайомих дітям тем, як то «Знайомство», «Школа», «Кольори», «Тварини», «Сім’я», «Їжа». Навчальні ігри сприяють не тільки засвоєнню базової лексики, а і допомагають дітям з раннього віку адаптуватися до нового мовного середовища. Ігри, творчі завдання та міні-проєкти мотивують дітей розуміти та використовувати прості англійські фрази, розвивають пам’ять, увагу та комунікативні навички в позитивній атмосфері гуртка.
Керівник гуртка Лісевич Лариса Валеріївна зосереджує фокус уваги вихованців на практичних аспектах мови і на плануванні їх індивідуальної дослідницької діяльності. Лариса Валерівна залучає вихованців до безпосереднього спілкування з носіями мови для практики мовлення в реальних ситуаціях, до спілкування через листування, заохочує вихованців розповідати про Україну та її культуру і отримувати зворотній зв’язок.
У гуртку «Німецька школа юного науковця «Im Freundes kreis» вихованці мають можливість пройти всі етапи науково-дослідницької роботи: від підготовчого (обрання теми, збирання і систематизація матеріалу) до оформлення і презентації роботи. Крім того, навчання в гуртку сприяє розвитку особистості вихованців, їх світогляду, емоціям, культурі спілкування.
У сучасному мінливому світі комунікативні компетентності молоді безпосередньо пов’язані з іноземними мовами. Поглибити свої знання з англійської і німецької, дослідити лінгвістичні особливості цих мов, зануритися в історичні передумови, які вплинули на формування мовних звичок, мовних правил допоможе досвідчений філолог Олена Юріївна. Педагог стимулює дослідницьку ініціативність старшокласників. Вихованці виконують індивідуальні і колективні проєкти, творчі завдання, граматичні і лексичні вправи. Під керівництвом Олени Юріївни юні дослідники опрацьовують художні і публіцистичні тексти для пошукової діяльності, спілкуються з носіями мов через інтерактивні відеоконференції.